Pagina's

zaterdag 8 september 2012

Water Marble! Of zo iets??

Nagels lakken is echt mijn grote hobby. Een paar keer in de week zit ik aan m'n tafeltje, mijn nagels mooi te maken. Wat ik vaak maak op mijn nagels is water marble. Ik denk dat de meeste wel weten wat het is, weet     je het niet zoek het dan even op Google.

Maar wat ik me nauw altijd afvraag is: 'Hoe kan dat?'
Ik ging dus even Google en kwam tot geen antwoord. Wat ik best wel raar vond. Eigenlijk zou mijn artikel er over gaan hoe dat kan. Maar aangezien ik het antwoord niet kan vinden, en geen zin heb om dit allemaal te delete. Laat ik maar wat van mijn water marble creaties zien! Dus hier komen ze:

Hahaha, ik kom er net achter dat helemaal geen foto's kan laten zien, want ik heb er geen. Ik heb nog nooit foto's gemaakt toen ik iets had gemaakt op mijn nagels. ( van water marble ) Dom, dom, dom. Dit artikel is echt 10 keer niks!! Maar dat maakt niet uit, toch?? Ik zal beloven dat er nog een keer foto's online komen van water marble. Maar aangezien ik daar ook niet over kan schrijven, schrijf ik maar over dit:

Waarom ik zo lang niks op de site heb geplaats.
Dat komt omdat ik het momenteel heel druk heb met school enzo. En als ik dan thuis kom ga ik altijd eerst huiswerk maken. Als ik dat dan af heb, heb ik nooit echt meer zin om aan de site te werken. Echt heel erg! Ik weet het! Sorry!! En nu kan ik het wel weer beloven dat ik voortaan elke dag een artikel online plaats. Maar daar hou ik me toch nooit aan. Dus dat ga ik ook niet beloven. Ik zal proberen zo vaak mogelijk een artikel te schrijven!

Oke, deze blogpost slaat echt helemaal nergens op. Maar dat kan me echt niet schelen! Ik zet het gewoon online en we zien wel wat jullie er van vinden. Natuurlijk ik hoop ik wel dat jullie het een beetje leuk vinden.

Liefs,
Amber







Geen opmerkingen:

Een reactie posten