Pagina's

dinsdag 4 september 2012

Geniet van je leven!

De titel zegt het al: 'Geniet van je leven!' Dat is echt heel belangrijk. Natuurlijk zit het niet altijd mee, maar probeer er altijd het beste ervan te maken. Dit is natuurlijk niet altijd even makkelijk. Maar 'Naar regen komt zonneschijn' zeggen ze altijd.
M'n moeder heeft ooit een heel mooi boek gekregen met allemaal foto's erin. Laatst bij de verhuizing had ze hem weer gevonden. ( Ze was hem kwijt. ) Ik keek er even in en het waren zulke mooie foto's. Dat ik vroeg of dat ik hem mocht lenen voor een artikel. En dat mocht! Dus hier komen een aantal foto's die in het boek staan. Ik kon ze niet allemaal laten zien, want in totaal stonden er wel 150 foto's in. In het boek stonden ook nog een paar teksten. Ook daar laat ik er een aantal van zien.
De voorkant van het boek.





Mooi...





Hahaha, kijk hoe schattig.


Smile!!
Dit waren ze. Dus geniet van het leven! En probeer er altijd het beste van te maken ;-)

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten