Pagina's

vrijdag 10 augustus 2012

Mijn favorite apps!



Mijn IPad! I love It <3
 Vandaag ga ik, jullie mijn favorite apps laten zien. Het zijn er 8. Op mijn IPad heb ik er veel meer, maar dit zijn echt mijn favortiten! Mijn favo's bestaan uit games.  Maar ook uit social media apps en hulpapps. Hier komen ze:

  1. Fruit Ninja <-- Hier moet je fruit doorsnijden.
  2. Temple Run <-- Hier moet je een weg door alle opstakels vinden.
  3. Lep's World <-- Dit is bijna het zelfde als Mario Bros.
  4. Islash lite <-- Dit spel kan ik niet uitleggen. Je moet zelf maar even kijken.
  5. Power Cam <-- Hier kan je foto's en video's bewerken. Ik gebruik dit voor mijn site.
  6. WordFeud <-- Dit ken je denk ik wel. Een heel leuk woordspel!
  7. FaceBook app <-- Hier kan je snel op Facebook.
  8. Hyves app <-- Hier kan je snel op Hyves.
Dit waren ze! Ik heb ze niet op volgorde gezet. Ik vind ze allemaal even leuk. Maar de PowerCam is wel heel fijn en handig. En echt, als jij een Iphone, Ipod en/of Ipad hebt probeer deze spellen echt even uit! Want ze zijn leukk!!

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten