Pagina's

donderdag 2 augustus 2012

Maybelline New York Mascara~ I Love It

Vandaag heb ik voor jullie de Maybelline New York Mascara. Het is een erg fijne mascara. Die veel volume heeft en erg lang blijft zitten, ondanks het geen Waterproof is!

Ik heb hem gekocht bij de kruidvat, waar die in de aanbieding was voor € 12,50 . Normaal is ie volgens mij € 15,00 . Het is niet de goedkoopste mascara, maar zeker wel het geld waard!

Van mezelf heb ik best wel lange wimpers die door deze mascara NOG langer worden. Ik vind dit daarom een super fijne mascara. Ik vind trouwens alle mascara's van Mabelline fijn. Ik koop die ook eigenlijk altijd! Vroeger heb ik wel eens goedkopere, maar ook duurdere mascara's gekocht. Maar ik blijf deze toch echt het fijnst vinden!!

Heel erg bedankt voor het lezen van dit artikel. Lees nog snel even de andere artikels en filmpjes door. En vergeet geen reactie achter te laten!

Liefs,
Amber

PS. Gisteren heb ik niks op mijn site geplaatst, omdat ik het te druk had. Sorry daar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten