Pagina's

dinsdag 31 juli 2012

Klein shop artikeltje!

Hallo allemaal, vandaag heb ik voor jullie een klein shop artikeltje. Zoals jullie waarschijnlijk al op de foto's kunnen zien heb ik alleen maar nagellak gekocht!! Als eerste was ik naar de kapper geweest waar ze KOH nagellakken verkochten. De KOH nagellakken vind ik echt helemaal geweldig en meestal koop ik daar ook altijd een lakje. Nu even niet, maar ik zag wel een heel mooi boekje met al de kleuren nagellak van KOH erin. Die moest ik natuurlijk hebben! Daarna ben ik naar de HEMA geweest. Ik heb daar verschillende nagellakken gekocht. Als eerste een Duo nagellak met aan de ene kant donkerroze en aan de andere kant lichtroze. De kleuren matchen echt heel goed bij elkaar! Dan een glitter roze die ik gebruik als topcoat. Daarnaast staat een donker blauwe met een paarse gloed erin. Dan hebben we nog een metallic groene en een soort mint groene. Al deze kleuren vind ik echt super mooi en ook heel goedkoop. 2,50 per stuk! Ik raad de nagellakken van de HEMA echt aan. Kopen dus!!

Heel erg bedankt voor het kijken en lezen op mijn blog!
Liefs, 
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten