Pagina's

zondag 12 augustus 2012

TAG: Ben jij fake??

Vandaag heb ik weer een TAG voor jullie. De TAG heet: Ben jij fake?? Daar gaan we nu achterkomen!

Heb je ooit comsetische cirugie ondergaan?
Nee, daar heb ik geen behoefte aan!

Gebruik je valse wimpers?
Nee, heb ik nog nooit gedaan. Ik heb ze ook niet in mijn stash.

Gebruik je iedere dag makeup?
Alleen als ik er zin in heb. Anders niet.

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee, never nooit!

Kun je zonder makeup?
Aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. Ik ga best welleens zonder makeup de deur uit. Maar als er geen makeup bestond, zou ik niet weten waar ik over moest schrijven op mijn blog! Snap je?

Draag je nep nagels?
Ik heb ze een keer gedragen bij een feestje! Verder doe ik dat nooit!

Verf je, je haren?
Nee, ik ben blij met mijn haarkleur!

Ga je onder de zonnebank?
Nee, dat is echt heel slechht!

Heb je tattoo's?
Nee, misschien wil ik later een kleine tattoo op een plek die niet zo opvallend is.

Heb je piercings?
Euhmm. Ja? Ik heb gaatjes in mijn oren.

Dat waren alle vragen! Volgens mij ben ik niet fake. Ik vond het een hele leuke tag. En je mag hem gerust overnemen, hoor. Dat heb ik zelf namelijk ook gedaan!

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten