Pagina's

maandag 6 augustus 2012

Hip of Horror Nagellak voor honden

Het
De hondennagellak lijk van O.P.I
 bestaat al een tijdje, maar ik kwam er pas kort geleden achter. Nagellak voor honden. Jij blauw op je nagels, je hond blauw op zijn nagels? Nee, ik vind het zielig voor die honden. Het zijn geen aankleed poppen. Maar gewoon levende beesten!


 Sommige mensen denken daar echter anders over. Zoals Victoria Beckham. Zij probeerde het uit bij h
aar hond. En plaatste toen een tweet op Twitter.               


O.P.I lanceerde een tijd geleden een hondennagellak lijn. Met allemaal leuke verschillende kleurtjes. De nagellakjes zijn diervriendelijk, maar ik ga ze nooit bij mijn hond gebruiken! Wel moet ik zeggen dat ze allemaal leuke namen hebben. Zoals: Poodle Pink en Yuppy Puppy.  


Dit is mijn lieve hond. Joep <3
Zou jij dit bij je eigen hond doen? Of haat je het net zoals ik?? Laat een reactie achter bij de comments!

Liefs,
Amber
De hond van Victoria.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten