Pagina's

woensdag 11 juli 2012

Windows Live Movie Maker

Hallo allemaal,
Vandaag gaan we het niet hebben over Beauty of wat daarmee te maken heeft.

Ik wou altijd al filmpjes maken enzo. Maar doordat ik in die filmpjes altijd heel veel bloopers maakte wou ik het nooit online zetten! Toen zij een vriendin van mij: Je moet Windows Live Movie Maker downloaden, dan kan je, je video's bewerken. Nou, dat heb ik dus gedaan. En het werkt echt perfect. Je kan er niet alleen mee knippen en plakken, maar nog veel meer. Dus ik dacht het is wel leuk als ik een klein filmpje maak. In het filmpje heb ik maar wat uitgeprobeerd! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!! Enjoy!

Nou, wat vonden jullie ervan? Het filmpje was niet heel lang, maar dat komt omdat het best wel lang duurd! Zo'n filmpje. Moet ik vaker zo'n filmpje maken of niet?? Zet het hieronder bij de reactie's.

Liefs, Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten