Pagina's

maandag 9 juli 2012

TAG: Dit of Dat

Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een tag, het was even zoeken voordat ik een leuke gevonden had, maar ik denk dat jullie deze wel leuk vinden om te lezen. Dit is de Dit of Dat tag, waarbij je 1 van de 2 opties moet kiezen.

Fashion:
Spijkerbroek of joggingspak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken
of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenenCowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest

Make-up:
Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Ik maak mij elke dag op, maar wel eigenlijk altijd erg neutraal. Ik heb een niet al te grote make- up stash.

Nagels:
OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Ai.. hier zat wel een moeilijke keuze tussen. OPI en China Glaze zijn beide favoriet, maar als ik één merk aan moet wijzen waar ik eigenlijk elke collectie wel van wil en waar ik keuze heb uit 1000 kleuren en prijs kwaliteit verhouding kies ik toch voor China Glaze.


Body:
Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken

Ik ben dol op parfum, momenteel gebruik ik wish chopard erg veel. Body lotions en butters vind ik allemaal vreselijk. Ik gebruik ze bijna nooit. De producten van Lush voor handen vind ik erg fijn, maar douche producten heb ik eigenlijk liever van een ander merk. Over de parfum komt binnen kort ook nog een artikel.













Haar:
Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Meestal draag ik mijn haar los. Maar in de loop van de dag zitten er allemaal klitten in en vind ik het niet meer lekker zitten. En doe ik toch snel m'n haar vast!

Zomaar:
Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten; waar blijft het Zuiden??

Ik ben dol op de zomer. Ik heb veel liever zonneschijn dan regen! Westen en oosten… tja.. ik ben blij dat ik in het Zuiden woon.


Dit was hem, hopelijk geeft het jullie weer een beetje een beter beeld van mij. Wil je de tag ook doen? Kopieer en plak het even in de reacties, zo leer ik jullie ook een beetje beter kennen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten