Pagina's

woensdag 25 juli 2012

Rituals Douche Creme's

Vandaag heb ik 3 creme's van Rituals voor jullie.
Ik zal over elke creme wat vertellen!

Hammam Body Mud:

Dit is een voedende douchemodder. Je zal denken: Iel.. Dat dacht ik eerst ook maar ik heb heb het uitgeprobeerd en het werkt echt!! Hij is echt heel voedend en maakt je huid heerlijk zacht!

Touch of Hammam:

Dit is een luchtige body cream, hij is echt ultraverzorgend!! Hij ruikt heerlijk naar kokosnoten. Als ik hem gebruik laat ik hem altijd een minuutje intrekken en spoel het daarna af! Ik doe dit meestal 3 x per week. En ik merk echt verschil! Mijn huid is veel en veel zachter.

Hammam Olive Secret:

Dit is een ultrahydraterende ( Zo... lang en moeilijk woord ;-p ) douchecreme. Deze heb ik nog niet uitgeprobeerd dus ik kan er nog niet veel over vertellen. Wel heb ik er goede verhalen over gehoord! Hier komt nog snel een artikeltje over als ik hem heb geprobeerd!!

Al deze creme's ruiken heerlijk en ik ben er erg tevreden over! Bedankt voor het lezen!
Liefs, Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten