Pagina's

donderdag 26 juli 2012

Muggenspray!

Muggenspray: Het woord dat dikgedruktin mijn woordenboek staat. Zonder muggenspray word ik lek gestoken. Muggenspray is voor mij echt een prijs uit de loterij!! Het klinkt misschien raar, maar het is echt zo. Vooral rond deze tijd zit er bij mij altijd wel een mug in mn kamer! Het is om gestoord van te worden! Nou, genoeg gezeurd nu! De zomer heeft zo ook z'n voordelen. Vakantie, de zon, zwemmen en natuurlijk de ijsjes!! I love icecream! M'n moeder zegt altijd dat ik een echte ijscoboer ben! Hahaha, misschien is dat ook wel zo! Ohh,ik moet nu snel gaan, want m'n vriendin komt bij me logeren. En ze belt net aan. Dus ik ga maar even opendoen! Bedankt voor het lezen en vergeet niet een reactie achter te laten! Liefs, Amber div

1 opmerking:

  1. Handig muggenspray!!!
    Ga het deze zomer zeker gebruiken.
    Super leuke blog ga er iedere dag op kijken!!

    Xxx lolly

    BeantwoordenVerwijderen